جدید ترین اخبار, فرهنگی

سخنراني ايت الله عبد خدايي نماينده محترم مجلس خبرگان رهبري، در محل حوزه علميه جعفريه با محوريت تحولات فلسطين برگزار شد.

 

سخنراني ايت الله عبد خدايي نماينده محترم مجلس خبرگان رهبري، در محل حوزه علميه جعفريه با محوريت تحولات فلسطين برگزار شد.

ايشان در اين باره مطالبي را خاطر نشان كردند:

مطلب اول انكه كتاب هايي كه در اين باره مي توان به آن مراجعه كرد،كتاب سرگذشت فلسطين ، كتاب جنگ نابرابر، كتاب پروتكل هاي يهود.

دوم: دليل مهم بودن سرزمين فلسطين؟! فلسطين حدود 27 هزار كيلومتر مربع وسعت دارد و تقريبا 6 هزار كيلومتر مربع آن در دست فلسطين است

اسرائيل به دليل حمايت هاي آمريكا توانست بر فلسطين مسلط شود و باعث جنايت هاي زيادي بشوند

اسرائيل به نوادگان حضرت يعقوب برميگردد و داراي دين يهود هستن و خود را بنده مقرب خداوند ميدانند و همچنين حاكم بر دنيا

يهوديان در طول تاريخ مورد نفرت اقوام و اديان ديگر بودند و يهوديان داراي پايگاه و مملكت خواستي نبودند به همين دليل به فكر تشكيل پايگاه شدند بخاطر همين فلسطين را براي تشكيل حكومت و مملكت شدند و اولين كنگره اي كه گرفتند در شهر لاحه بود.

يهوديان در جنگ جهاني اول با انگليس متحد شدند و به يهوديان قول دادند كه در صورت متحد شدن به آنها براي تشكيل حكومت مستقل كمك كند.

وقتي كه فلسطين به قيموميت انگليس در آمد ، انگليس هم  به قول خودم عمل كردند و يهوديان را آزاد گذاشت كه سرزمين هاي فلسطين را بگيرند و امكانات براي آنها فراهم ساخت كه اوايل يهوديان 5درصد ولي زمان حال حدود85درصد فلسطين يهودي هستن.

و بعد از جنگ جهاني دوم سازمان ملل،  يهوديان را با كشوري با نام اسرائيل به رسميت شناخته شدند و داراي كشوري مستقل شناخته شدند.

دليل اينكه ايران به فلسطين كمك ميكند اين است كه اولا فلسطين كشوري مسلمان است و مهم تر از آن در صورتي كه به فلسطين كمك نكنيم باعث ميشود كه اسرائيل تقويت شود و بعد ها به سراغ ايران بيايد.

ان شاءالله به اميد آزادي فلسطين.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *